Bestron AS1800E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bestron AS1800E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,9

sabino 24-05-2013
Geschreven voor: Bestron AS1800E

Op zich prima stofzuiger. Ik heb hem nu enkele jaren in bezit en zuigt nog goed, en dat in huis met twee honden. Hij is wel zuigkracht verloren in de jaren en heb hem nu altijd op max stand staan. Het metertje voor volheid stofzak werkt niet meer maar verder werkt hij nog prima. Ook op matten en vloerkleden. Heb er wel een losse parketborstel bijgekocht. Korte steel klopt. Gebruik zelf die van een oude stofzuiger. minpunt vindt ik toch dat het snoer net te kort is en de accessoires die wel erg gammel zijn, maar voor 35 euro, prima koop.

tattoodick 25-11-2011
Geschreven voor: Bestron AS1800E

Hoe komt die andere mevrouw erbij, dat hij niet zuigt! Hij zuigt als de beste! Er zit een draaiknop op, waarmee je de zuigkracht mechanisch kunt regelen.Vol open, dan is hij ontzettend krachtig. Maakt wel wat lawaai(bij volle kracht), maar kost dan ook niet veel, n.l.35Euro! Is zijn prijs ten volle waard!

Door83 03-10-2011
Geschreven voor: Bestron AS1800E

Heb deze stofzuiger nu een paar dagen en 1 keer gebruikt omdat het een waardeloze stofzuiger is. De lengte van de steel is voor dwergen, hij maakt herrie voor 10 en zuigt slecht! Niet kopen dus!